سیاست مرجوعی و عودت
طبق ماده ۳۷ قانون تجارت الکترونیکی در هر معامله از راه دور مصرفکننده باید حداقل هفت روز کاری، وقت برای انصراف از قبول خود بدون تحمل جریمه یا ارائه دلیل داشته باشد. تنها هزینه تحمیلی بر مصرفکننده، هزینه بازپس فرستادن کالا خواهد بود.
شروع اعمال حق انصراف به ترتیب زیر خواهد بود :
انصراف از خرید و درخواست مرجوعی به کالایی تعلق میگیرد که باز نشده باشد، هیچگونه دخل و تصرف، باز کردن بستهبندی اولیه، پلمب، برچسبها و حتی نایلون وکیوم و شیرینک، امکان مرجوع کردن را از بین خواهد برد حتی اگر از کالا استفادهنشده باشد.همچنین باید در بسته بندی اصلی باشد. اگر کالا به همراه هدیه فروختهشده باشد، بازگرداندن هدیه همراه آن نیز الزامی است .
سیاست بازپرداخت و بازگشت ما 30 روز طول می کشد. اگر 30 روز از خرید شما گذشته باشد، نمیتوانیم به شما بازپرداخت کامل یا تعویض ارائه کنیم.
طبق ماده ۴۱ قانون تجارت الکترونیکی تأمینکننده میتواند کالا یا خدمات مشابه آنچه را که به مصرفکننده وعده کرده تحویل یا ارائه نماید مشروط بر آنکه قبل از معامله یا در حین انجام معامله آن را اعلام کرده باشد .
در موارد زیر طی ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا باید به واحد خدمات پس از فروش آون اطلاع داده شود تا مشمول مرجوعی کالا شود:
۱- آسیبدیدگی در اثر حملونقل، ایجاد شده باشد . در صورت تائید ، شرکت حملکننده مسئولیت جبران خسارت را خواهد پذیرفت. عودت زمانی صورت میگیرد که کارتن بستهبندی کالا به صورت قبل موجود باشد و هیچگونه آسیبی به آن وارد نشده باشد در غیر این صورت امکان عودت وجود ندارد.
۲- آسیبدیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد. عودت زمانی صورت میگیرد که کارتن بستهبندی کالا به صورت قبل موجود باشد و هیچگونه آسیبی به آن وارد نشده باشد در غیر این صورت امکان عودت وجود ندارد.
۳- اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وبسایت مغایرت داشته باشد . وجود مغایرت برمبنای مشخصات کالا و مشخصات فنی ثبتشده در وبسایت است. ممکن است عکس ظاهری دارای جزئیات اندکی با کالای اصلی داشته باشد. اگر تشخیص مغایرت از روی بستهبندی امکانپذیر است از باز کردن بسته خودداری شود.
در موارد زیر طی ۷ روز پس از دریافت کالا باید به واحد خدمات پس از فروش آون اطلاع داده شود تا مشمول مرجوعی کالا شود.
۱- اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد . عودت زمانی صورت میگیرد که کارتن بستهبندی کالا به صورت قبل موجود باشد و هیچگونه آسیبی به آن وارد نشده باشد در غیر این صورت امکان عودت وجود ندارد.
لطفاً قبل از هر گونه اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس گرفته شود.
– تصویر کالای خریداری شده را قبل از ارجاع به آدرس ایمیل (EMAIL)ارسال نموده و تائید معیوب بودن کالا را دریافت نمایید.
– برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به خوبی بستهبندی شود.
– فاکتور به طور کامل پرشده همراه کالا ارسال شود و رسید پستی نیز به فاکتور منگنه شود.
–شما مسئول پرداخت هزینه های حمل و نقل برای بازگرداندن کالا خواهید بود. هزینه ارسال غیر قابل استرداد است. در صورت بازپرداخت، هزینه حمل و نقل برگشتی از بازپرداخت شما کسر خواهد شد.
– بسته به محل زندگی شما، ممکن است مدت زمانی که ممکن است طول بکشد تا محصول مبادله شده به دست شما برسد، متفاوت باشد.
– اگر اقلام گرانتری را برمیگردانید، میتوانید از خدمات حمل و نقل قابل پیگیری یا خرید بیمه حمل و نقل استفاده کنید. ما تضمین نمی کنیم که کالای برگشتی شما را دریافت کنیم.
-رسید پرداخت هزینه پستی و شماره شباء ی بانکی بنام صاحب پروفایل را به همراه کالای مرجوعی ، به ما ارسال تا در اسرع وقت نسبت به واریز وجه هزینه پستی اقدام شود.
بسته خود را به آدرس زیر ارسال نمایید:
خراسان رضوی_مشهد_خیابان هفت تیر_هفت تیر21_پلاک 14
اگر هنوز بازپرداختی دریافت نکردهاید، ابتدا حساب بانکی خود را دوباره بررسی کنید. و سپس از طریق آدرس ایمیل(EMAIL) با پشتیبانان ما در ارتباط باشdد.
ما فقط در صورت معیوب بودن یا آسیب دیدن اقلام را تعویض می کنیم. در صورت نیاز به تعویض آن با همان کالا، به ما ایمیلی به آدرس {email address} ارسال کنید و کالای خود را به آدرس: خراسان رضوی_مشهد_خیابان هفت تیر_هفت تیر21_پلاک 14 ارسال کنید.